Zwroty
Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient dokonujący zakupu na odległość ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów.
Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w
wykonaniu której Usługodawca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do
przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez
Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a
w przypadku umowy, która:- obejmuje wiele rzeczy, które są
dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie
ostatniej rzeczy, partii lub części, - polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;
- obejmuje wiele rzeczy, które są
- dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów w drodze jednoznacznego oświadczenia.
W terminie 14 dni od dnia, w którym prześlą Państwo oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów i zamiarze zwrócenia zamówionych towarów, należy zwrócić towar. Wzajemny zwrot świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, licząc od dnia odstąpienia konsumenta od umowy.
W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Państwa do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów lub dostarczenia przez Państwa dowodu odesłania zwracanych towarów.
Szczegółowe informacje na temat Ustawowego prawa do odstąpienia od umowy znajdują się w Regulaminie (§6 Odstąpienie od umowy)
Reklamacje
Reklamacje na wszystkie produkty zakupione w Autofit.pl możesz dokonać w ciągu 1 roku od daty zakupu.
- Napisz do nas na adres: sklep@autofit.pl lub zadzwoń pod numer 694 643 615 w celu poinformowania o chęci dokonania reklamacji.
Nie jest to obowiązkiem przy dokonywaniu reklamacji, natomiast może się okazać, że tę sytuację można rozwiązać inaczej. - Opisz swój problem, wskazując jednoznacznie nazwę i termin zakupu towaru oraz zaobserwowane usterki.
- Zapakuj reklamowany produkt i włóż do paczki opis reklamacyjny oraz kopię dowodu zakupu i prześlij ją do nas na adres:
K&P sp. z o.o., ul. Młyńska 34, 55-200 Oława - Po otrzymaniu przez nas Twojej przesyłki produkt zostanie przekazany niezależnemu Rzeczoznawcy, który dokona oceny i wyda w ciągu 14 dni decyzję reklamacyjną, o której zostaniesz poinformowany telefonicznie lub e-mailowo.
- W zależności od decyzji reklamacyjnej towar może zostać naprawiony, wymieniony na nowy lub możesz otrzymać zwrot środków.
- Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
Uwaga:
- Prosimy, aby wysłać paczkę pod wskazany adres, nie odbieramy paczek z Paczkomatów.
- Zalecamy wysłać paczkę za pośrednictwem firmy kurierskiej lub korzystając z usług Poczty Polskiej, wybierając przesyłkę poleconą (lub inną z potwierdzeniem nadania – pomoże nam to w przypadku, gdy paczka zaginie)
- Jeśli ten sam produkt reklamujesz drugi raz, poinformuj nas o tym w formularzu reklamacyjnym.